راهنمای پشتیبانی حسابفا
برای اینکه تیم پشتیبانی حسابفا بتواند به شما کمک کند، نیاز هست تا اقدامات زیر را در ابتدا انجام دهید.
۱- نصب نرم افزار ریموت دسکتاپ اختصاصی حسابفا یا نصب نرم افزار ریموت دسکتاپ (anydesk)
۲- اضافه کردن اکانت پشتیبانی حسابفا به کسب و کار خود
به کمک این نرم افزار تیم پشتیبانی حسابفا می تواند مستقیماً به کامپیوتر شما وصل شده و تنظیمات لازم را بر روی سیستم شما انجام دهد. لازم به ذکر است که شما می توانید تمام کارهایی که کارشناس پشتیبانی حسابفا انجام می دهد را بصورت مستقیم و زنده بر روی کامپیوتر خود مشاهده کنید.
برای دریافت و نصب نرم افزار ریموت دسکتاپ اختصاصی حسابفا بر روی لینک زیر کلیک کنید.
Hesabfa Desk
بعد از دانلود و اجرای نرم افزار ، باید بروی لینک More info بخشی که با فلش قرمز رنگ در عکس زیر مشخص شده کلیک کنید .

و سپس دکمه Run anyway را کلیک کنید.

بعد از اجرای نرم افزار ، باید شناسه خود را از بخشی که با فلش قرمز رنگ در عکس زیر مشخص شده برداشته و برای تیم پشتیبانی ارسال کنید، تا تیم پشتیبانی بتواند به سیستم شما متصل شود.

بعد از اجرای نرم افزار ، در صورتی که با پیام " سرویس اجرا نشده " مواجه شدید بروی لینک اجرای سرویس کلیک کنید تا پیام " آماده به کار " نمایش داده شود.

به کمک این نرم افزار تیم پشتیبانی حسابفا می تواند مستقیماً به کامپیوتر شما وصل شده و تنظیمات لازم را بر روی سیستم شما انجام دهد. لازم به ذکر است که شما می توانید تمام کارهایی که کارشناس پشتیبانی حسابفا انجام می دهد را بصورت مستقیم و زنده بر روی کامپیوتر خود مشاهده کنید.
برای دریافت و نصب نرم افزار anydesk بر روی لینک زیر کلیک کنید.
https://anydesk.com/en
بعد از اجرای نرم افزار anydesk، باید شماره سیستم خود را از بخشی که با فلش قرمز رنگ در عکس زیر مشخص شده برداشته و برای تیم پشتیبانی ارسال کنید، تا تیم پشتیبانی بتواند به سیستم شما متصل شود.

علاوه بر این بعضی مواقع نیاز هست تا تیم پشتیبانی بتواند به کسب و کار شما در حسابفا دسترسی داشته باشد. برای اینکار کافی است وارد کسب و کار خود در حسابفا شوید و از منوی تنظیمات، مدیریت کاربران بر روی دکمه دعوت کاربر پشتیبانی کلیک کنید.