راهنمای پشتیبانی


برای اینکه تیم پشتیبانی حسابفا بتواند به شما کمک کند، نیاز هست تا اقدامات زیر را در ابتدا انجام دهید.
۱- نصب نرم افزار ریموت دسکتاپ (anydesk)
۲- اضافه کردن اکانت پشتیبانی حسابفا به کسب و کار خود

۱ - نصب نرم افزار ریموت دسکتاپ (anydesk)

به کمک این نرم افزار تیم پشتیبانی حسابفا می تواند مستقیماً به کامپیوتر شما وصل شده و تنظیمات لازم را بر روی سیستم شما انجام دهد. لازم به ذکر است که شما می توانید تمام کارهایی که کارشناس پشتیبانی حسابفا انجام می دهد را بصورت مستقیم و زنده بر روی کامپیوتر خود مشاهده کنید.
برای دریافت و نصب نرم افزار anydesk بر روی لینک زیر کلیک کنید.
https://anydesk.com/en

بعد از اجرای نرم افزار anydesk، باید شماره سیستم خود را از بخشی که با فلش قرمز رنگ در عکس زیر مشخص شده برداشته و برای تیم پشتیبانی ارسال کنید، تا تیم پشتیبانی بتواند به سیستم شما متصل شود.

نام مستعار

۲ - اضافه کردن اکانت پشتیبانی حسابفا به کسب و کار خود

علاوه بر این بعضی مواقع نیاز هست تا تیم پشتیبانی بتواند به کسب و کار شما در حسابفا دسترسی داشته باشد. برای اینکار کافی است وارد کسب و کار خود در حسابفا شوید و از منوی تنظیمات، مدیریت کاربران بر روی دکمه جدید کلیک کرده و یک کاربر جدید با مشخصات زیر ایجاد کنید:
ایمیل: p@hesabfa.com
نوع کاربر: مدیر
و سپس دکمه ذخیره را بزنید. (مشابه ویدیوی زیر)