2023-01-01 00:00:00 persion در این بخش با ابزارهای لازم جهت دریافت خدمات پشتیبانی حسابفا آشنا می شوید. مثل نصب نرم افزار ریموت دسکتاپ و اضافه کردن اکانت پشتیبانی حسابفا به کسب و کار. https://www.hesabfa.com/help/topics/support_help راهنمای پشتیبانی نرم افزار حسابداری آنلاین حسابفا

راهنمای پشتیبانی نرم افزار حسابداری حسابفا


برای اینکه تیم پشتیبانی حسابفا بتواند به شما کمک کند، نیاز هست تا اقدامات زیر را در ابتدا انجام دهید.

۱- نصب نرم افزار ریموت دسکتاپ (anydesk)
۲- اضافه کردن اکانت پشتیبانی حسابفا به کسب و کار خود

۱ - نصب نرم افزار ریموت دسکتاپ (anydesk)

به کمک این نرم افزار تیم پشتیبانی حسابفا می تواند مستقیماً به کامپیوتر شما وصل شده و تنظیمات لازم را بر روی سیستم شما انجام دهد. لازم به ذکر است که شما می توانید تمام کارهایی که کارشناس پشتیبانی حسابفا انجام می دهد را بصورت مستقیم و زنده بر روی کامپیوتر خود مشاهده کنید.
برای دریافت و نصب نرم افزار anydesk بر روی لینک زیر کلیک کنید.
https://anydesk.com/en

بعد از اجرای نرم افزار anydesk، باید شماره سیستم خود را از بخشی که با فلش قرمز رنگ در عکس زیر مشخص شده برداشته و برای تیم پشتیبانی ارسال کنید، تا تیم پشتیبانی بتواند به سیستم شما متصل شود.

نصب نرم افزار ریموت دسکتاپ

۲ - اضافه کردن اکانت پشتیبانی حسابفا به کسب و کار خود

علاوه بر این بعضی مواقع نیاز هست تا تیم پشتیبانی بتواند به کسب و کار شما در حسابفا دسترسی داشته باشد. برای اینکار کافی است وارد کسب و کار خود در حسابفا شوید و از منوی تنظیمات، مدیریت کاربران بر روی دکمه دعوت کاربر پشتیبانی کلیک کنید.